12.4.12

Tylko miłosierdzie...

tęcza nad kościołem p.w Zmartwychwstania (w poniedziałek wielkanocny)


Tylko miłosierdzie może nas uratować! 
 Kapitanie!

Jeśli potrafisz malować takie łuki 
Co dopiero z wymazywaniem win!
Jesteś ślepy i głuchy, ale tylko na grzechy
Żeby żadnej trzciny nadłamanej nie dobić...

Tylko miłosierdzie ...! 

Czym się mogę przed Tobą pochwalić
Jedyne co mi wyszło przyszło spoza mnie
Decyzje... co jedna to  głupsza
Jak dobrze że ważne jest tylko JEDNO
Ja i Ty... 

Tylko miłosierdzie...!
Kapitanie ratuj!


myśli krążyły wokół rozerwanych kajdan, więźniów i doświadczania wolności
a wyszło coś takiego... :)

8 komentarzy:

sylwik pisze...

zdjęcie z tęczą niesamowite, grafika też super, pozdrowienia! :)

majka pisze...

tęcza jak znak - uwielbiam Jego znaki :) a praca skojarzyła mi się z okrętem podwodnym i wypływaniem na głębię - takie bezpiecznie zanurzenie - zamknięci w Jego Miłosierdziu....( czyli zupełnie inaczej niż "autor(ka) miał(a) na myśli" ;) )Pozdrawiam - wciaż świątecznie - bo w Oktawie :) Alleluja !

Gallery from the soul pisze...

hehe co to wyszło to ja nie wiem :) ale o tym co napisałam... myślałam w trakcie . Może to ma wychodzić jakby spoza mnie? ;)

sylwik pisze...

Aniu kochana, cieszę się że doszło, ale szkoda że dopiero dziś... wysłałam tydzień przed świętami, no ale trudno, dobrze że jest ;)

j. pisze...

Dziękuję za każde słowo które dajesz tutaj...

Gallery from the soul pisze...

dziękuję za dobre słowo ;) jesteś tu mile widziana :)

majka pisze...

ładne to nowe tło z deskami-
przypomniało mi słowa z jakiegoś kazania o miłości i codzienności "bywa drewno, które płonie - ale są też deski podłogi, które ścierają się latami...." pozdrawiam ciepło :))

Gallery from the soul pisze...

dobre!