18.4.11

Z szycia wzięte


Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, no może tylko brak maszyny do szycia...
Koty i anioły i ptaki, wszystko z potrzeby serca i przeznaczone na prezenty...









 Dekoracje świąteczne, czy wiosenno- drewniano- piórkowe... Reszta jeszcze "się produkuje"



Jest coś bardzo pierwotnego i swojskiego w wytwarzaniu własnych ozdób, takich niedoskonałych, robionych z prostych materiałów. Ciągle umawiamy się z pewną Hiszpanką na wspólne robótkowe nasiadówy, może w końcu zasiądziemy. Zapowiada się nieźle, Marta jest niesamowicie kreatywną osobą z rodzinnymi artystycznymi tradycjami, potrafi wykorzystać wszystko, zrobić choinkę z papilotek do muffinów, filcować, robić bizuterię, malować, fotografować, i ...  ale jak w końcu odważy się te swoje robótki opublikować wtedy z przyjemnością pokażę co też w Kataloni wyczyniają w ich chatach wieczorami gospodynie :)


8 komentarzy:

sylwik pisze...

jej, ale śliczności zrobiłaś! a najbardziej mi się podoba anioł i koty :)

majka pisze...

No koty są piękne :) złaszcza ten z sercem na plecach - ma taką minę, ze trudno sie po nim czegoś dobrego spodziewać - a tu masz - ogromne serce...
a jeśli Ty przy braku maszyny takie cudeńka szyjesz, to co dopiero jak będziesz ją miała !
trochę im brak wibrysów, ale serce jest wystarczającym "organem czuciowym";)

Gallery from the soul pisze...

hehe dzieki a co to sa wibrysy? :O

majka pisze...

no wibrysy to to, co zazwyczaj nazywamy wąsami -"proste i sztywne włosy (...)Dzięki licznym zakończeniom nerwowym poduszeczki zatokowej sygnały dotykowe mogą być bardzo precyzyjnie przekazywane do organizmu. (...). Pełnią rolę narządu dotyku i m.in. pomagają orientować się w kompletnych ciemnościach."

kurcze, pewnie dlatego tak bładzę w tych ciemnościach;> Nie mam wibrysów :D

ale jak napisałam wcześniej - może wystarczy serce? Hmmm...

wibrysy kota domowego:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/Cats_whiskers.jpg

sylwik pisze...

Aniu! A nam też dzisiaj przyszła karteczka od Was! Dziękujemy! :* Karnecik piękny! A broszkę to Ci wiszę jeszcze jedną, bo ja je wyceniam na połowę tego co dostałam! :)

majka pisze...

Do mnie też dzisiaj przyszła :P A nawet dwie :) Podwójnie więc bardzo Ci dziękuję- :) A jako że wcześniej adresu nie miałam Twego - moją wyślę Ci po świętach :)

Gallery from the soul pisze...

cieszę się że doszły choć wysłałam już dawno... ale lepiej niż wcale :)) a wąsów rzeczywiście brakuje.... pomyślę przy następnych :/

majka pisze...

serce wystarczy;)
"najważniejsze jest niewyczuwalne dla wibrysów" jak by rzekł mistrz Antoine de Saint- Exupéry ;)