21.10.11

Ty masz tę miłość

Dziś ta piosenka jest modlitwą. On tylko jest nasycającym pokarmem. On jedynym wiarygodnym odniesieniem. Wszystko wokół przewraca się do góry nogami. On Jeden ten sam. 
Nie mam nic poza Nim... 



tłumaczenie: stąd
Czasami mam ochotę wznieść ręce ku niebu
Wiem, że mogę na Ciebie liczyć.
Czasami mam ochotę powiedzieć : Panie, tego już za wiele.
Ale masz tę miłość, której potrzebuję, żeby zobaczyć siebie na wskroś.

Czasami wydaje się, że będzie trudno.
I wszystko idzie źle, nie ważne co zrobię.
Teraz i kiedyś wydawało mi się,że życie mnie przerasta
Ale Ty masz tę miłość, której potrzebuje, żeby zobaczyć siebie na wskroś.

Kiedy nie mam już jedzenia, jesteś moim posiłkiem.
Kiedy przyjaciele odeszli, wiem, że miłość mojego Zbawiciela jest prawdziwa.
Twoja miłość jest prawdziwa.

Masz tę miłość /x6

Raz po raz myślę : Panie co z tego ?
Raz po raz myślę, że nie jest dobrze
Prędzej czy później tracisz to ,co kochasz
Ale Ty masz tę miłość, której potrzebuję, żeby zobaczyć siebie na wskroś.

Masz tę miłość /x6

Czasami mam ochotę wznieść ręce ku niebu
Wiem, że mogę na Ciebie liczyć.
Czasami mam ochotę powiedzieć : Panie, tego już za wiele.
Ale masz tę miłość, której potrzebuje, żeby zobaczyć siebie na wskroś.

Brak komentarzy: